11 maart 2018

Woensdag 7 maart, al vroeg wakker dus denk ik tas pakken en gaan. Rugzak in het onder pakken is nog niet zo makkelijk 😩. Tas is gepakt maar ben een handschoen kwijt, die heb ik echt nodig dus tas uitpakken en op zoek, helaas onvindbaar dan ook maar de slaapzak eruit blijkt hij in mijn slaapzak te zitten 😜. Maar goed klaar om te gaan, nog wat schemerig en koud buiten.

Op naar de wijnfontein, niet dat ik daar nu al behoefte aan heb mast wil hem wel zien. En ha hoor, hij is er echt, ik maak enkel een foto 🍷 en loop heerlijk verder, door prachtige wijngaarden. Uitgestrekt en weer die heuvels 🚶‍♀️. In Villamore aangekomen denk ik koffie, helaas iedereen slaapt nog of heeft zich verstopt. Dan dalen we maar af het is 12 km uitgestrekt landschap wat voor ons ligt zonder dorpjes dus. We stappen lekker door met hier en daar een heuvel. In los Arcos eet en drink ik wat en begin aan de laatste 8 km.


Aangekomen in Los Tiros vindt ik al snel een Albergue en check in.

Installeer alles, lekker douchen en s’avonds eten we met een grote groep verschillende nationaliteiten in het restaurant, alwaar we een heerlijk Pelgrims menu nuttigen. Mooie verhalen komen er los, het wordt een gezellige avond. Hoe leuk dat je met 6 verschillende landen een geweldige avond kunt hebben, het Duits/Engels/Spaans/Zuid Koreaans/Nederlands/Vlaams rolt gezellig van de tong en iedereen begrijpt elkaar. Heel bijzonder.








1 opmerking:

  1. Anoniem21:19

    Ha Jolanda, wat leuk om je verslagen te lezen! Geweldig al die mooie ervaringen. Geniet ervan!
    Hartelijke groet,
    Mieke van der Maat

    BeantwoordenVerwijderen