11 februari 2018

Outfit test

6-2-2018


Was het geen prachtige dag vandaag? Het vroor, er was een strak blauwe hemel, de zon scheen én ik was vrij! Een uitgelezen kans om de vers gekregen outfit voor de Camino te testen.

Handig hoor, nog even jarig zijn voor vertrek  ( ik afgelopen week en Jolanda volgende week), dan krijg je heel fijne cadeautjes! Thermo ondergoed bv. en een winterhardloopbroek, ons met klem geadviseerd door Camino veteraan Sander, omdat het zo comfortabel draagt, snel droogt en het niet "frôhterig" wordt bij de dijen  ( dankjewel Johanna, voor het geweldige woord in Gronings dialect ofzo en waarvan de Nederlandse vertaling zoveel betekent als "schraal" :)

Afijn, om op de outfit terug te komen.. ik hijs mezelf in het thermo ondergoed en denk meteen: verdorie, heb ik weer, eentje met een misstiksel.. blijk ik een jongensuitvoering te hebben gekregen haha! Maakt niet uit, hardloopbroek er over, zie je niks meer van. Rest van de outfit aan en dan eindelijk gaan. Rondje van 12 km door de polder en langs de Oude Rijn. Testen of het warm genoeg is allemaal. In de Pyreneeën ligt tenslotte gewoon nog sneeuw!


Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten